dells mission is to be the most succesful  electronic computer company in the world at delivering the best customer experience in markets they serve. In doing so, dell will meet customer expectations. In this  essay three questions  be answered: 1.Why is  dingle so succesful. 2.What are Dells strengths, weaknesses, threats and opportunities (SWOT analyses). 3. What is Dells growstrategy for the future.   GROEPSOPDRACHT 1 MARKETING MANAGEMENT  CASE  dingle-  revolutionary HORIZONS                         Rotterdam, 5 maart 2003  Studenten: Cindy Brouwer studentnr. 119661 e-mail adres cindy.brouwer@meespierson.com  Nico Geelhoed studentnr. 274903 e-mail adres nja.geelhoed@port.rotterdam.nl Inhoudsopgave  1.DELL COMPUTER CORPORATION4 2.HET SUCCES VAN DELL; WAARAAN DELL ZIJN SUCCES  add OP HEDEN TE DANKEN HEEFT4 2.1BUSINESS STRATEGIE4 2.2DIRECT BUSINESS MODEL5 2.3HET INTERNET5 2.4CUSTOMER RELATIONSHIPS6 2.5DIFFERENTIATIE EN POSITIONERING6 2.6CONCLUSIE7 3.SWOT-ANALYSE7 3.1STRENGTHS7 3.2WE   AKNESSESS8 3.3OPPORTUNITIES9 3.4THREATS9 3.5SWOT MATRIX10 3.5.1Onderbouwing SWOT-analyse10 3.6STRATEGISCHE AANDACHTSVELDEN11 4.OMGEVINGSANALYSE EN AANTREKKELIJKHEID MARKT12 4.1AANTREKKELIJKHEID IT INDUSTRIE12 4.1.1Bedreiging   travel nieuwkomers12 4.1.2Bedreiging  van substituten13 4.1.3Interne Competiviteit13 4.1.4Onderhandelingsmacht kopers13 4.1.5Onderhandelingsmacht leveranciers13 4.2KLANTEN13 5.GROEISTRATEGIE13 5.1TOELICHTING STRATEGISCHE KEUZE14 5.2GROEISTRATEGIE PER STRATEGISCH AANDACHTSVELD15 5.2.1Marktpenetratie15 5.2.2(Marktgerichte) productontwikkeling15 5.2.3Uitbouwen service- en support portfolio16 5.2.4Marktsegmentatie en vergroten klantwaarde16 5.2.5Internationale expansie16 5.3ALGEMENE AANBEVELINGEN17 1.

 Dell  compute!   r Corporation Dell Computer Corporation (Dell), opgericht in 1984  entrâËšée Michael Dell, is s werelds grootste verkoper van computer systemen via  heated directe verkoopkanaal. Dells productportfolio omvat PCs, notebooks, workstations, network servers en  reposition products. Tot de doelgroep behoren zowel consumenten als zakelijke gebruikers. Naast de thuismarkt de Verenigde Staten, is Dell vertegenwoordigd in de volgende regios: West-Europa, Azië/Pacific, Japan en Latijns Amerika.  Dell is één van de belangrijkste spelers in IT-industrie. De IT-industrie wordt gekenmerkt door heftige concurrentie. Dell weet zich in deze markt van haar concurrenten te onderscheiden door gebruik te maken van het directe kanaal (direct model). Hierdoor wordt er bespaard op kosten van een retailnetwerk. Daarnaast is Dell via dit directe kanaal in staat PCs, en producten in elkaar te...                                        If you want to  personate a  unspoiled essay, order it on our websi   te: 
OrderEssay.netIf you want to get a full information about our service, visit our page: 
write my essay  
 
No comments:
Post a Comment
Note: Only a member of this blog may post a comment.